Un viciu fatal

De cativa ani am inceput sa fumez insa nu foarte mult sau sa-mi cumpar tigari in mod regulat, insa la facultate alaturi de cativa colegi obisnuiam sa fumez deseori in pauze. Chiar daca nu prea eram incantat de mirosul degetelor al gurii sau chiar al propilor mele haine ceva ma facea sa pun tigara in gura. Am stat am analizat si am cautat o serie de informatii care sa ma ajute sa inteleg ce ma atrage la acest vici care poate produce moartea asa cum scrie chiar si pe pachetul de tigari. Cateva concluzi ar fi ca fumatul este un viciu datorat in mare parte plictiseli asta am observat la mine , al doilea motiv este anturajul care te face sa fi mai smecher lucru total gresit , al treilea un mijloc de refugiu pentru cei care se enerveaza si cred ca se vor calma fumand o tigara, si poate ca mai sunt multe insa acestea sunt pentru mine cele mai importante. Acum cateva remedi contra acestui vici cautate pe internet si citite de la alti fumatori ar fi:
1.Daca vrei sa te lasi de fumat numai sta in cercuri in care se fumeaza.
2.Arunca ascunde toate scrumierele din casa acestea te atrag fara sa vrei sau i-ti aduc aminte de viciu.
3.Gandeste-te cati bani ai economisi.
4.Imprima-ti pe o foaie toate lucrurile negative despre fumat.
5.Exista la farmacii niste plasturi care sunt foarte efiicienti.
6.Cand iti vine sa fumezi o tigara incearca sa gasesti alta preocupare.
7.Consuma lapte in fiecare zi acesta te va ajuta sa cureti plamanul imbacsit de fum.
Si inca ceva foarte important plamanul se regenereaza dar are nevoie sa se curete de fum de o perioada de 6 luni. In speranta ca v-am fost de ajutor inchei acest articol.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Un viciu fatal"

Publicar un comentario